2009. december 22., kedd

Tonari no Totoro


 
Na ha van olyan rajzfilm, aminek neve alatt rengeteg (és többségében minőségi) terméket készítettek, akkor az a Totoro (Hayao Miyazaki - Studio Ghibli). Habár 1988-as film, kultusza miatt folyamatosan újabb és újabb termékek jelennek meg a piacon, gyáriak és egyedi készítésűek, olcsóbbak és méregdrágák egyaránt. (én már csak tudom, mert nagy fan és gyűjtő vagyok, így folyamatosan figyelem a Totoro-s újdonságokat...) A jó nagy kínálatból szemezgettem pár dolgot, amik érdekesek lehetnek.

Elsőnek következzenek étkészlet darabok. Rengeteg totorós bento-box van, ezek ízlésesek és designoltak, a nyugati tányérok, poharak és egyebek már súrolják a giccs határt, de ízlés kérdése. Én azért adok nekik 10/10-et. (na jó, ha totoróról van szó nem tudok nagyon objektív lenni...)



Szintén drágább kategóriás (100 dolcsi körül), egy exluzív zippo öngyújtó. jeeee. 10/10:)) 


Ez a kis teherautó eszméletlen. Love it. 200 pont.


A következő virágcserép viszont át-átcsúszik a gusztustalan kategóriába... 2/10.....

Hasonlóképpen vagyok ezzel az izével is... aranyos gyufásdoboz kívülről, az 10/10-es, viszont belül.......zöldellő izé totoro figurákkal.......2/10....
 
A csináld magad kategóriában vannak pl totoro origamik. a végeredmény kissé kiábrándító, azt nem tettem fel... 6/10
 
Szintén csináld magad kategóriás..........totoro hóember kis totorókkal:)))) nem tudtam kihagyni, hogy ne tegyem fel...10/10
 
Totorós körmök..............no comment. de 10/10, mert annyira megdöbbentő.
 
Miután lelőttük totorót, megnyúzott bundája felhasználható egéralátétnek. 6/10....(de azér lehet, hogy egyszer veszek egyet...)

Totorós fülmelegítők........cuki, de ki veszi fel?........legfeljebb szabadtéri animeconokra hordható, szóval 7/10 (mer azér teccik...)

Egyedi készítésű tál........elég extrém, éppen ezért 10/10...40 dolcsiért árulják egyébként.
 
Szintén egyedi készítésű megvásárolható dorcók. ööööö.....5/10? ezt nem venném meg, nekem kissé amatőr..
 
Csak hogy legyen itt valami a ruha kollekcióból is, íme egy sapi. Szintén 7/10, mer hordhatatlan.
 
És a végére valami, amin jót nevettem. Totoro cosplay :DDD hát ez egyértelműen 10/10.:))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése